Υποστήριξη εξ ’αποστάσεως εκπαίδευσης μαθητών
[ Αρχική Σελίδα ] – [ Εγκατάσταση Anydesk ] – [ Χρήση Microsoft Teams ] – [ Χρήση Zoom ]
Οδηγίες για δημιουργία λογαριασμού Office 365
Για δωρεάν απομακρυσμένη τεχνική υποστήριξη, η ομάδα μας χρησιμοποίει την εφαρμογή AnyDesk. Αν δεν είστε εξοικειωμένοι με την εφαρμογή, ακολουθείστε αυτό τον οδηγό.
Αίτηση για Δημιουργία Λογαριασμού στο ΣΕΠ
Για να υποβάλετε αίτηση για δημιουργία/διαγραφή λογαριασμού στο Office365, θα πρέπει πρώτα να δημιουργήσετε λογαριασμό στο Σύστημα Εκπαιδευτικού Προγραμματισμού (ΣΕΠ) και μέσω του ΣΕΠ να υποβάλετε την αίτησή σας.
Όταν δημιουργήσετε τον λογαριασμό σας συνδεθείτε με το σύστημα ΣΕΠ.
Αίτηση για Δημιουργία Λογαριασμού στο Office 365
Κάτω από το μενού Αιτήσεις, θα πρέπει να επιλέξετε «Αίτηση για Δημιουργία/Διαγραφή Λογαριασμού στο Office 365».
Στην συνέχεια πρέπει να αποδεχθείτε τους όρους κάνοντας κλικ στο κουτάκι «Αίτηση για Δημιουργία Λογαριασμού στο Office 365».
Κάνοντας υποβολή, θα παρουσιαστεί μήνυμα ότι η αίτησή σας έχει παραληφθεί και ότι θα μπορείτε να κάνετε λήψη του πακέτου εφαρμογών γραφείου Office 365 ProPlus μέσω της ιστοσελίδας https://portal.office.com την επόμενη μέρα.
Εγκατάσταση Office
Μπείτε στην ιστοσελίδα https://www.office.com και συνδεθείτε.
Στο όνομα χρήστη [email protected], θα πρέπει να αντικαταστήσετε το username με το όνομα χρήστη που χρησιμοποιείτε στο ΣΕΠ. Ως κωδικό (password) θα χρησιμοποιήσετε τον ίδιο κωδικό που χρησιμοποιείτε στο ΣΕΠ.
Στην συνέχεια επιλέξτε το κουμπί Install Office για να εγκαταστήσετε το Office.
Όταν κατεβεί το αρχείο τότε προχωρήστε με την διαδικασία εγκατάστασης. Όταν αυτή ολοκληρωθεί τότε θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα τις εφαρμογές του Office.